Kóczián Péter

A politikáról és az életről szól

_

HTML doboz

Terror-videó: politikai PR gyakorlat

2009.08.01. 17:18 Kóczián Péter

Mi van, ha mindenkinek igaza van? Mi van, ha az egész csak PR?
 
Néhány fontos mozzanat:
 
  • Draskovics rendészeti miniszter bemutat egy felvételt, amelyen robbantás látszik
  • A felvétel egy mostani nyomozás gyanúsítottjának a számítógépén maradt fent, akit terrorista tevékenység előkészítésével vádolnak
  • A HírTv azt állítja: a bemutatott terror-video egy két évvel ezelőtti rendőrségi ügy videójára emlékeztet
  • A Nemzeti Nyomozó Iroda beismeri, hogy a felvétel tényleg régebbi
  • Az ügyészség elmondja: a mostani ügyben nem bizonyíték a felvétel, ezért engedték meg a bemutatását
  • Draskovics miniszter azt állítja: a jobboldal olyan politikai erőkkel is együttműködik, amelyek terroristákkal is kapcsolatban állnak: lásd a felvételt
 
Mit mond a Fidesz? – A jobboldal szövetségi politikáját érő támadást nem utasítja vissza, hanem abba kapaszkodik bele, hogy Draskovics egy két évvel korábbi, egyébként lezárt ügyet melegített fel, tupírozott fel terrorista üggyé. Csúsztatott, riogatott, tehát mondjon le (a csúsztatás látszatát a Nemzeti Nyomozó Iroda és az ügyészség nyilatkozata is alátámasztja)
 
Mit mond a kormány? – A történtek után válságot menedzsel, s kárt enyhít. Azt mondja, a rendőrségi szakemberek tájékoztatása lehetett félreérthető. Ugyanakkor hozzáteszi, a Nemzeti Nyomozó Iroda tényleg jól dolgozik hazai terror-elhárítási ügyekben.
 
Mit mond Draskovics? – Csak annyit, hogy nyilatkozata megalapozott volt.
 
Mit mondanak a tények? – Azt senki nem vitatta, hogy a két évvel ezelőtti felvétel egy mostani gyanúsított számítógépén volt. Ez már elég volt ahhoz a konstrukcióhoz, amely a vita alapját adta a nyilvánosság előtt.
 
Mit mondott eredetileg Draskovics? – Érdemes felidézni. Mert végül is ez a kulcsmondat.
 
"Vannak magukat demokratikusnak nevező politikusok, parlamentbe törekvő pártok képviselői, akik egy asztalnál ülnek azokkal, terveket egyeztetnek és nyilatkozatokat írnak alá azokkal, akik túl vannak ezen a választóvonalon, akik a gyanú szerint részesei voltak annak a bombának, aminek, hála istennek, csak a tesztjét láthatják a videón" - mondta a miniszter a sajtó rendelkezésére bocsátott filmfelvételre utalva.
 
A Jobbikra gondol, amikor politikai erőt emleget.
 
A bemutatott felvételt pedig „tesztnek” nevezi.
 
Tesztje azoknak a későbbi cselekményeknek, amelyeket azóta követtek el, vagy terveztek elkövetni. Kik? A Budaházy Györgyhöz tartozó emberek, akik éppen mostanában kerültek vizsgálati fogságba, s akik ügyeit a rendőrség és az ügyészség éppen vizsgálja.
 
Tehát – Draskovics nem mondta azt, hogy a bemutatott felvétel mostanában készült; nem részletezte, hogy milyen a kapcsolat a felvétel és a mostani gyanúsítottak között; a „teszt” kifejezés kitűnő választás: sugall, de nem állít. Metaforaként működik. Valakik valamit valahol azért tesztelnek, hogy a meghatározatlan későbbi időben valakik ellen valamit elkövessenek. Draskovits szavaival csak ennyit sugallt.
 
Draskovics nem beszélt Budaházyról. Nem beszélt a Fideszről. Legjobban a Jobbikot és támogatói körét írta körül.
 
A Fidesz mégis erőteljesen tiltakozott. Draskovics lemondását követelték. Fogásnak jó volt a Bajnai-kormányon.
 
Ugyanakkor magukra is húzták az ügyet. Egy demokratikus párt nem tiltakozik egy őt nem érintő vád ellen. Másfelől csak melegen tudja támogatnia a terrorizmus elleni harcot.
 
Miért húzták magukra? Mert az emberekben benyomások maradnak meg. Mert Draskovics riogat. Mert a jobboldalt vádolja. Mert minden eszközt felhasznál a jobboldal besározására. A Fidesz pedig megvédi a jobboldal és a jobboldali választók becsületét. Mert ha később sikerül bizonyítani, hogy Budaházy szoci ügynök volt, akkor ezt is elő lehet majd húzni. A saját ügynököt azért építették fel, hogy ezzel a vakond módszerrel szemétkedjenek a jobboldal ellen.
 
Egy normális közegben, országban a nyilvánosság azért van, mert számít ami, abban elhangzik. A politikusoknak, közéleti embereknek azért kell gondosan beszélnie, mert mindig félniük kell, hogy a tények ebből-utóbb kiderülnek, s megcáfolják az általuk állítottakat, s ha egyszer hazugságon, lódításon, csúsztatáson kapják őket, akkor ez aláássa a hitelességüket.
 
Magyarországon viszont a közéleti nyilvánosság manipulálható módon működik. Draskovics szerintem gondosan választotta ki nyilatkozatának a koreográfiáját: a helyet, a kontextust, a szinte mellékesen megemlített teszt videó bemutatását (az esemény a terrorizmus elleni harcra megemelt összegről szólt). PR akció volt ez, amelynek több üzenete is volt. Ha senki nem kap rá a teszt-videóra, akkor a kormány terrorizmus elleni elszántsága megy át. Ha rákapnak, akkor meg a Fidesz magyarázkodhat, hogy ők nem terroristák, s nem is támogatnak terroristákat.
 
Ha pedig Draskovicsról kezdenek el beszélni, akkor –legalábbis a választók egy részében- a kemény rendőrminiszter áldásos tevékenységét kritizálják.
 
Arra pedig egyetlen résztvevőnek sem kell számítania, hogy a sajtó a sarkára áll, s folyamatosan rákérdez mindarra, ami a politikai diskurzus PR jellegére mutatna rá.
 
A titkos háború - A titkos háborúban, amely a politikai elitek és a holdudvarok szintjén zajlik, a szocik azt mutatták be, hogy van eszközünk a jobboldal besározására. Fontos, hogy egy tulajdonképpen pimf ügyet használtak fel. Két évvel korábbi diák-videót mutattak be most. Aki nagyon ugrál, az majd a durvább bizonyítékokkal is szembesülhet.
 
A titkos háború lényege a fenyegetés. Ezt a cél is sikerült megvalósítani.
 
 
 
 

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koczianpeter.blog.hu/api/trackback/id/tr261281741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorp 2009.08.01. 18:42:19

Emlékeim szerint volt valami olyan nyilatkozat is, hogy a robbantást igazi magyar terroristák végezték. Majd kiderült hogy nem. Végül illusztráció lett a dologból. Azért legyünk őszinték. Nyugaton már rég megbukott volna a miniszter. Bár sokszor én sem értem hogy büszke észak-balkáni állampolgárként, miért a nyugati politikai kultúrát kérem számon bölcs vezéreinken.

StopSzmog 2009.08.01. 18:48:44

"Arra pedig egyetlen résztvevőnek sem kell számítania, hogy a sajtó a sarkára áll, s folyamatosan rákérdez mindarra, ami a politikai diskurzus PR jellegére mutatna rá."

A szereplők változnak, a sunyulás örök.

sobrijoska10 2009.08.01. 19:07:18

... és még azt is megerősítették bennem, hogy politikusnak ne higgyek. Nem is értem, miért vannak Mo-on politikusok...

states 2009.08.01. 19:20:01

Kóczián láthatóan Draskovics babérjaira pályázik ugyanis nem mond igazat, vagy tájékozatlan. Draskovics első sajtótájékoztatóján ugyanis valódi terroristák valódi robbantásáról beszélt. Nem tesztről, nem illusztrációról. Na most Kóczián, ha már ilyen kimerítő elemzést szándékszik írni, akkor legalább vegye a fáradtságot, és hallgassa vissza a nyilatkozatokat...

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.08.01. 19:28:16

A posztoló túlbonyolítja a dolgot.

Drazsé egyértelműen azt mondta (hallható a HírTV felvételén), hogy magyar terroristák robbantása látható a videón. Az NNI beismerte (vagy legalábbis azt kellett mondaniuk), hogy ők cseszték el, mert kicsit túlspilázták a dolgot. Ennek ellenére mindenki maradt a helyén (reakcio.blog.hu/2009/07/31/mindenki_marad_a_helyen_ilyen_orszag_pedig_nincs_cxcvii). A sok ködösítés, elkenés és hazudozás után tehát a képlet egyszerűsödött, csak éppen senki nem tehet semmiről, személyi felelős nincs.

Nomármost az egy dolog, hogy megvezették az ország lakosságát. Az viszont abszolút nem mindegy, hogy az a tizenvalahány szerencsétlen lúzer terrorizmus vádjával fog életfogytot kapni, vagy megússza rongálás, közveszélyokozás, robbanószerrel való visszaélés vádjával, és néhány év (teljesen jogos) büntetéssel.

Nem kellene ezzel játszani, mert a politikusok iránti bizalom már így is a béka segge alatt van. Hovatovább jobban meg lehet bízni egy boxos nepperben, mint ezekben gátlástalan mocskokban.

MySQL 2009.08.01. 19:29:21

Nyugaton megbukott volna, de a balkánon ő lehet az etalon.

csodafiu 2009.08.01. 19:29:53

Azon gondolkodom, hogy ha tisztában is vagyunk azzal, hogy bármelyik politikai oldal folyamatosan manipulál bennünket (választópolgárokat), milyen demokratikus eszközeink vannak a saját akaratunk érvényesítéséhez? Egyáltalán hihetünk e bármilyen "civil" kezdeményezésnek, amely megpróbál rést ütni a hatalom arroganciáján? Mert akár az is lehet manipuláció. Mert most én úgy érzem, hogy az ország belenyugodott ebbe a sorsba. Túlélésre játszik, várja a csodát, de saját maga nem mer kezdeni semmit, mert eleve reménytelennek ítéli a kezdeményezést!

Allesmor Obranna 2009.08.01. 19:35:18

Jól mutatja hazánkban a demokrácia, illetve civil szféra teljes hiányát, hogy egy ilyen, a társadalmat nyiltan hülyének néző eset után is az az egyetlen olvasat, hogy Draskovics milyen ügyesen oldotta meg ezt. Ez a totális öngól nem lehet respektálandó. Egyrészt, mert egy ostoba tettet nem illik dicsérni, másrészt, mert a nemlétező hazai terrorizmus ellen tovább folytatódhat a "harc", természetesen a jogállamiság kárára.
Nem létező terroristák, nem létező robbantások, nem létező fenyegetés. Jó példa erre a mai napig nem tisztázott állítólagos szlovák terroristák ügye. Egy ilyen nemzetközi horderejű ügy úgy tűnt el a süllyesztőben, ahogy jött.

A hamis fenyegetést a kormány és a vele asszisztáló "ellenzék" hozta létre és tartja életben. Pont azért, hogy a már mindkét oldal ellen fokozódó közutálat ne hívhasson életre egy valódit...

karnagyúr 2009.08.01. 19:35:44

Kóczián elvtárs furcsán szelektál: nem idézi az ominózus draskovicsi mondatot: „a bombát valódi magyar terroristák robbantották fel, és a felvételt is ők készítették.”

Vagy ez nem fontos, ugye?

VIKUNYA 2009.08.01. 19:36:49

Maszatolsz. Draskovics valótlant állít. Állít. Le kell mondania.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.08.01. 19:45:58

A közállapotokat egyébként mi sem mutatja jobban, hogy hazudozik a rendészeti miniszter, műbalhét csinál a nyomozóiroda, fantomküzdelmeket folytat a titkosszolgálat, alaptalanul vásakodik és titkos hangfelvételeket szivárogtat ki a titokminiszter, vádlottal kefél az ügyész.

Magyar Banánköztársaság.

VIKUNYA 2009.08.01. 19:46:20

""...azt a bombát sajnos valódi magyar terroristák helyezték ott el, ők robbantották föl, ők készítették el a felvételt. Ki akarták próbálni azt az eszközt, amit használni akartak. És használtak is volna, ha ezek az urak és hölgyek, meg azok, akiknek az arcát most nem mutathatjuk meg önöknek, nem ilyen jól végzik a munkájukat."

(Draskovics Tibor)

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.08.01. 19:47:59

Mint a Brazilban a Tájékoztatási Minisztérium és a permanens "terrortámadások".

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.08.01. 19:48:02

És az antifasiszta meg a békeharccal mi lesz? Mi ez az USA-hoz való dörgölödzés, hogy terroristák meg miafasz???

VIKUNYA 2009.08.01. 19:49:29

- "valódi magyar terroristák helyezték el azt a bombát"? NEM

- "ki akarták próbálni azt az eszközt, emit használni akartak"? NEM

- "használtak volna is, ezek az urak és hölgyek ... nem ilyen jól végzik a munkájukat"? NEM

A Magyar Köztársaság minisztere valótlan dolgokat állított egy nagyon súlyos kérdésben, hamis bizonyítékot mutatott be. Ha tudatosan tette azért, ha tudatlanul, azért alkalmatlan. Ezt mentegetni nagyon szánalmas.

nyg 2009.08.01. 20:06:58

A kulcsmondt nem az, amit Kóczián ír, hanem amit karnagyur és vikunya is idéz: "A bombát valódi magyar terroristák robbantották fel, és a felvételt is ők készítették." A DVD-ről pedig: "a politikusok házainál felrobbantani tervezett robbanószerkezetet működésbe hozzák, hogy így érzékeltessék annak erejét".

Ez szerintem egyszerűen egy jókora, kövér (MSZP-s) hazugság. Nem hiszem, hogy ezt előre kitervelték (PR), inkább az történhetett, mint eddig számtalanszor: lebukás után a ballib média gyors támogatása mellett, megpróbálták kimosni a kis szerecsent. A többi csak utólagos okoskodás.

justitia. 2009.08.01. 20:09:17

"A Budaházy Györgyhöz tartozó emberek, akik éppen mostanában kerültek vizsgálati fogságba"
Nem kötözködni akarok de nem vizsgálati fogságba kerültek,hanem a bíróság elrendelte az előzetes letartóztatásukat.A "vizsgálati fogság" -ot ugyanis a közhiedelemmel ellentétben nem ismeri a Magyar jogrend.

karnagyúr 2009.08.01. 20:12:01

Persze, ha az igazságügy-miniszter hazug, mit várjunk a lakájmédia prominens képviselőjétől?

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.08.01. 20:14:18

Egy kicsit madártávlatból nézve azt is hozzá kell tenni, hogy a pártokrácia exportálja a terrorizmust a parlamentből az utcára.

Van vagy 10-15 olyan parlamenti beszólás, amely a politikai diskurzustól idegen módon leveszi a vitapartner emberi mivoltát azokról. Amikor ledisznózzák egymást, vagy verbálisan felkötnék, deporáltnák a poitikai ellenfeleiket, akkor maguk tolják parlamenti erőként a közállapotokat abba a bizalmi tartományba, ahol a szabályok nélküli lét, az ütközés az emberi kommunikáció formája. Az ország lakosságának egzisztenciális ellehetetlenülése a hétköznapi emberekben is olyan érzelem világot kelt, ami segíti az ellenségkeresést.

A demagóg pártokrácia és a kisemberek egzisztenciális félelelme találkozott már úgy, hogy egyes társadalmi csoportok kiirtásában látták a politikai megoldást őseink. Etekintetben a polgárháborús propaganda vagy a baszk tipusú (azaz a politikusok megtizedelésére irányuló) terrorizmusra való felbujtás a pártokrácia terméke.

Amikor ez a gyerek megszületett egyből azt kezdték találgatni, hogy ki lehet ennek az apja - anyja. A FIDESZ ugye bármikor tevőlegesen tett lépéseket ebbe az irányba és bármikor képes a balodali kormányra kenni ezt az egészet. A székházfoglalók egy darabig nemzeti hősök, majd átavanzsálnak kormányügynökké sőt mindkettőt a mai napig őrzi a jobboldali mitologikus emlékezet.

Most úgy tűnik a legújabb barbatrükk, hogy ezt a témát a libalegelőre exportállják. Már nem a parlamentben folyik az ország rebarbarizálása, hanem a libalegelőkön libabombákkal kísérletező hülyegyerekek játékával állunk szemben.

Hátha beveszi a nép, hogy ehhez a páteliteknek semmi köze.

VIKUNYA 2009.08.01. 20:16:05

"Mi van, ha mindenkinek gaza van?" Kedves Kóczián Péter! Iyet egy újságíró hogy írhat le? Bebizonyosodott, hogy Draskovics Tibornak nem volt igaza. Ez kurvára tény. Ezek után hogy lehet ilyet leírni? Rendben van, küzdj a szélsőségesek ellen, no de ne ilyen alattomos hazugsággal, mert ezzel a saját ügyednek sem teszel jót, főként nem az igazságnak, bakker! Hogy nem sül le a ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.01. 20:17:37

@VIKUNYA: JA, meg azok, akiknek az arcát akár láthatjuk is - közrendőrök - valószínű ezért nem jönnek ki egy balesethez. Azaz nem akarnak.

Már a 2. ilyen eset volt velem :(

gyík (törölt) 2009.08.01. 20:21:52

Kóczián Draskovics Péter-t hallottuk.

Öreg, az a baj, hogy már az alapoknál megbukott ez a gyönyörű elemzésed, mivel pont a lényegét rontottad, hallgattad el.
Vagy hazudtad.
Én az utóbbira hajlok, mert, hogy ennyire hülye legyél, azt nem hiszem.

moncayo 2009.08.01. 20:23:03

Nekem meggyöződésem, hogy ez tényleg PR akció. Gondoljunk bele: Budaházy évek óta macska-egeret játszik a rendőrséggel. Csinál valamit, amiért mást jól bevarnának , majd másnap kiengedik szó nélkül. Csinál valamit, felmentik. S ez így megy évek óta. Figyelik évek óta, szarni se mehet megfigyelés nélkül, nem hogy terrorvezérnek lenni. S most hirtelen ő lett a magyar Sakál. Ez nem kerek. Szerintem ő már régen beépitett, s most is úgy parolázik a sitten a rendőrökkel, mint egy KH-s bróker. Szóval ez egy nagy PR akció, s nem az első, Draskovics és elődei jöttek már szlovák terroristákkal és ezer mesével. Ezek megrendezett akciók, látszik, vigyáznak, hogy senki ne sérüljön meg, az anyagi kár is jelentéktelen legyen, csak híre legyen. Mind a rendőrpalota megtámadásának. Ugye senki se gondolja komolyan, hogy még a legvadabb bünöző is csak úgy belőne a rendőrpalotába? Ez mint mese nekünk előadva.

gyík (törölt) 2009.08.01. 20:23:51

Szerintem ezt a posztot csak illusztrációnak szántad.

Mond meg nyugodtan.

gyík (törölt) 2009.08.01. 20:28:14

@moncayo:

Ha esetleg így van, akkor sem lehet ilyet tenni.
Mert ha ilyen van, és így fogadjuk el a dolgokat, akkor mindenre csak legyintünk.

Aztán amikor megáll a fekete, lesötétített autó a kapu előtt és elvisznek és bemondja a híradó, hogy milyen csúnya bácsit fogtunk megint ilyen jellegű bizonygatásokkal, és ha ugyan így legyintünk és nem szólunk, akkor bárkit lecsukhatnak ezek után.

2009.08.01. 21:05:33

a posztíró egyszerűen fogyatékos, nincs miről beszélni.

gregor gysi 2009.08.01. 21:21:02

@La'ci a hegyrő: Nekem is ez a véleményem.

PR akció- egy szart.Vergődés, fontoskodás, butáskodás.
A poszt meg semmit sem mond, a semmiről.

karnagyúr 2009.08.01. 21:28:56

Sajnos nem fogyatékos a posztíró, hanem egy bértollnok. Sosem csíptem ezt a cinikus faszit, hát ezután sem fogom.

Bit Rot 2009.08.01. 21:31:04

A posztíró miért mentegeti ilyen postban a szemét Draskovicsot és bandáját?

Miért kell védeni azt, aki riogat, aki hibázik, aki nem akar ezután lemondani?

Miért kell Draskovics seggét nyalni?

Úgy látom, az MSZP sose hazudhat, mert ha mégis, akkor az "csak PR akció volt".

Rwindx 2009.08.01. 21:35:15

A poszt szartkavaró-kenegető, a kommentek nagyszerűek :)

Kóczián Péter · http://koczianpeter.blog.hu/ 2009.08.01. 21:37:59

Csak jelezném a velem egyet nem értőknek, hogy Draskovics mondata: "terroristák követték el a robbantást" legalábbis kétértelmű: ma már tudjuk, hogy terroristák ( tehát utólag is azok, még ha csak közvetve is), s azt is jelentheti, hogy már akkor is terrorcselekmény elkövetését tervezték, amikor a felvétel készült.

Egy kemény sajtó képviselői ott a helyszínen teszik fel a kérdéseket. Például ezt. S akkor ez a lufi nem nőhet az égig. Ez az elmondottak egyik rétege.

Akik szerint Draskovics csúnyán megbukott ezzel a kijelentésével, azok mintha nem vennék figyelembe, hogy senki, azaz senki nem cáfolta, hogy a videó egy most zajló, terror-gyanús tevékenység miatti vizsgálat alá vont személy számítógépéről került elő. Lehet, hogy két évvel ezelőtti a felvétel, de mégis érdekes, hogy egy gyanúsított gépén találták.

Erre alapozta Draskovics a kijelentését, ez alapján mondhatta azt, hogy terrorista hozható vele kapcsolatba.

A Hírtévé felvétele ezt nem cáfolja. Csak azt, hogy a miniszter összevont korábbi történéseket.

Szerintem fontos azt elemezni, hogyan épül fel féligazságokból, csúsztatásokból a fejünkben a világ.

Azt hittem, az is világos: Draskovics bűnbakká tétele néhány további kérdés elől elzárja az utat: ki mit mikor miért vizsgált, s mit talált? Mi az összefüggés a dolgok között?

A retorika ugyanis ezt takarja el.

A harmadik: sajnálom, hogy nem világos: A "Mindenkinek igaza van" kijelentés épp arra vonatkozik, hogy a csűröm-csavarom között elvész az igazság.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.08.01. 21:38:10

Mekkora huhogás volt itt mikor Kócziánt kirúgták az echo tv-ből! Hogy egy ilyen objektív, kritikus, übermensch értelmiségit kirúgni? Miféle hülyemagyar barbár dolog ez!

A poszthoz csak gratulálni tudok. Nem az a lényeg, hogy a villanyszerelői kormányunk szaktekintélye Drazsé, akkorát hazudik mint ide Jeruzsálem, nem is az, hogy megint kezd az az érzésem lenni, hogy koncepciós pernek vagyunk tanúi, csak úgy mint Tomcat esetében.

De lehet, hogy gyík-nak van igaza, és ez csak illusztráció.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.08.01. 21:38:31

Épp ellenkezőleg. Ha a blogolást engedélyhez fogják kötni, akkor talán a kommentelést is illene.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.08.01. 21:40:33

Kóczián úr postja duplapluszjó, ezúton is többek nevében gratuálok hozzá.

Bit Rot 2009.08.01. 21:50:22

@Kóczián Péter:
"Csak jelezném a velem egyet nem értőknek, hogy Draskovics mondata: "terroristák követték el a robbantást" legalábbis kétértelmű"

Ja, kétértelmű.
Jelentheti azt is, hogy nem terroristák, nem robbantottak.

Világos, erről szól a magyar nyelv.

"ma már tudjuk, hogy terroristák ( tehát utólag is azok, még ha csak közvetve is), s azt is jelentheti, hogy már akkor is terrorcselekmény elkövetését tervezték, amikor a felvétel készült."

Pár tizenéves diák fogott egy zsák műtrágyát, meg egy kis ezt-azt, és pukkantottak egyet viccből.
Ezt aztán a terrorizmus!

"Akik szerint Draskovics csúnyán megbukott ezzel a kijelentésével, azok mintha nem vennék figyelembe, hogy senki, azaz senki nem cáfolta, hogy a videó egy most zajló, terror-gyanús tevékenység miatti vizsgálat alá vont személy számítógépéről került elő."

Újabb csúsztatás: ha az én gépemen van egy felvétel az thaiföldi vérengzésről, akkor az azt jelenti, hogy közöm van hozzá?

"Lehet, hogy két évvel ezelőtti a felvétel, de mégis érdekes, hogy egy gyanúsított gépén találták."

Lehet, hogy érdekes, de ezt előbb bizonyítani kell. Amíg nincs bizonyítva, addig nem érdekes, addig csúsztatás.

"Erre alapozta Draskovics a kijelentését, ez alapján mondhatta azt, hogy terrorista hozható vele kapcsolatba."

Draskovics egy barom, és azt hitte, akármekkorát lehet hazudni.

Amúgy most ez lesz az új divat? A nácizás már "nem üt" elég nagyot? Most már terroristázni kell?

6.Lenin 2009.08.01. 21:52:10

@Kóczián Péter:

Ez 1-re szánalmasabb.

Az igazi kérdés az lenne:
mi a bizonyiték,hogy a z elözetesben lévők terrosták?
Csaknem a bemutatott robbantás?
Aztán játszunk a gondolattal,Kaizer E.,Balla ügy,stb..
Letartóztatunk embereket,aztán gyértunk hozzá bűnügyeket is?
Ez a szarság ebben az ügyben,a többi rizsa.

kafferbivalybalamber 2009.08.01. 22:00:01

@Kóczián Péter: Draskovitsot nem bűnbakká tették, hanem hazudott. Még az sincs bizonyítva, hogy akiket előzetes letartóztatásba helyeztek, azok terroristák lennének. Gyanúsítottak, azok lehetnek, mint Balla Irma fia.
De hogy "valódi terroristák valódi robbantása" van azon a felvételen... Háhogyne.

Bár ez neked teljesen mindegy, ha bármelyik elvtársad élő egyenes adásban vágná el a nagymamája torkát, te arról is kitalálnád, hogy nem is úgy volt.

karnagyúr 2009.08.01. 22:01:54

Bit Rot mindent leírt, amit le akartam ezzel kapcsolatban.

Péter, elképesztő a cinizmusod. Az általad "kifelejtett" draskovicsi mondat nem a levegőben lógott, hanem egy bizonyos szituációban hangzott el. Ezzel a videóval kívánta prezentálni azt, hogy terrorveszély van, és az elfogott terroristák komoly munícióval bírnak.
Ezzel az erővel mutogathatta volna néhány fazon farkát, mondván, azok birtokosai képesek nem erőszak elkövetésére.

Egyébként mentegetheted a menthetetlent, a kutya nem hisz már nektek.

VIKUNYA 2009.08.01. 22:04:26

@Kóczián Péter: ember, az a csűrés, csavarás, amit te csinálsz. egyben elképesztő is. pontról pontra meg lettek cáfolva draskovics állításai. te meg retorizálsz. szánalmas. bocsánat.

Kalmár 2009.08.01. 22:05:22

Sajnos az egész azt mutatja, hogy a legkomolyabb ügyekben is felelőtlen, szakszerütlen munka folyik.
Szégyen.
Ez a poszt meg egy vicc.
A konkrét felvételről azt mondja Drazsé, hogy terroristák csinálták, tesztből.
Egyértelmű volt, hogy a Magyarok Nyilaival kapcsolatban mondta.
Aztán kiderül az igazság, hogy pár srác csinált rossz viccet.
Na ezek a tények te bloggerek szégyene.
Ha a miniszter, a tv elé áll, egy mindenkit érintő rendkívül fontos ügyben, akkor jó lenne, ha tudná mit beszél.
Ezek után természetes lenne a lemondása, nem kedves kóczián elvtárs??
Ilyen silány módon belekapaszkodni stilisztikai dolgokba és úgy tenni, mint aki hülye hát......

kafferbivalybalamber 2009.08.01. 22:08:02

Ja: és ideje lenne szólni az elvtársaknak, hogy csúnyán ráléptek a gereblyére a szokásos náci/terrrorista/szélsőjobb riogatásukkal. Értem én, hogy azzal mégse kampányolhatnak, hogy milyen kurva jól kormányoztak egész idáig, meg a szavahihetőségük is a béka segge alatt, szóval már ígérni se tudnak - de talán érdemes lenne észrevenniük, hogy a saját kiábrándult MSZPSZDSZ szavazóik tömegesen mennek, oszt a Jobbikra szavaznak, a náciveszély láttán... :)
Osztán ha nem az az eredménye egy jó kis propagandahazugságnak, amit várnak tőle, akkor tán ideje lenne abbahagyni.

karnagyúr 2009.08.01. 22:08:34

Tényleg, Péter, mennyit kaptál ezért a posztért?

kafferbivalybalamber 2009.08.01. 22:13:36

@Bit Rot:
Draskovics eleve nem mondhatja egy gyanúsítottról, hogy terrorista. Meg senki más se, hivatalviselő különösen nem.
Mindenki ártatlan a bíróság jogerős ítéletéig, ezt az ártatlanság vélelmének nevezik, és alapvető jogelv. Egy igazságügyi és rendészeti miniszternek ezt illenék tudnia - persze csak akkor, ha nem olyan hülye, mint a segg.

cooper (törölt) 2009.08.01. 22:39:24

hmmm, buli előtt jól feldobott itt minden...ez az egész semmi...összeomlás előtt egy perccel ezen vitatkozni, ugyan....:) több mint szánalom
ja, és amíg ezen szaroznak, valaki azért irányítja az országot?????

szemtanú 2009.08.01. 22:46:49

Melyik a kulcsmondat? Szerintem az, hogy ezt a videót a M NY-i tagjaként gyanúsított számítógépén találták.
Mit akartak egy pár piromániás, kémiaszakos diák barkácsrobbantásos felvételével. A komoly veszélyt jelentő "terroristák" nem láttak még robbantást és ezt játszották le minden összejövetelen. Logikus ez?
Vagy talán bárkiből "csinálható" bűnöző v. terrorista akinek merevlemeze van otthon.
No ez az igazán veszélyes a demokráciára!
A nagy testvér figyel!

6.Lenin 2009.08.01. 22:55:29

@szemtanú:

"No ez az igazán veszélyes a demokráciára!"

Ez a kulcsmondat,ezért veszélyes Drazsé.
Holnap bárki lehet terrorista,ha úgy akarják és mindig lesznek,akik meg is magyarázzák.

Bíró Zoltan WWW.grain.hu · www.grain.hu 2009.08.01. 23:52:31

KETTŐS ÁLLAMPOLGÁRSÁG: AVAGY MÁR AZ ALKOTMÁNYBÍRÓSÁGBAN SEM LEHET MEGBÍZNI.
grain.hu/alam.htm

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.08.01. 23:59:15

Mint fentebb írtam, a legdurvább az, hogy az ügy terrorcselekményként és a szereplők terrorista sejtként való (egyébként prekoncepciós) kezelése miatt az a pár szerencsétlen hülye ötször akkora büntetési tételeket kaphat, mint egyébként. Persze nem most kezdték a kavarásokat az urak (pl. hasonlóan dicsőséges húzás volt, amikor a TV-székházhoz kiküldték a szerencsétlen vidéki közrendőröket, normális védőfelszerelés és szakmai rutin nélkül, miközben a kommandósok a Kerepesin a TV-ben nézhették az eseményeket).

És mindezt valószínűleg azért, hogy a kurva választásokon a kurva mszp-re pár ezer befosatott nyuggerrel több szavazzon. A baromarcúak. Pedig tennivaló az lenne bőven; valószínűleg az agresszív bodzaszedőktől jobban rettegnek a népek, mint a Magyarok Nyilaitól...

states 2009.08.02. 00:40:35

Kócziánnal kapcsolatban sokáig tartotta magát az a legenda, hogy talán ő az egyetlen politikai elemző, aki a saját elfogultságait, pártszimpátiáit a spájzban tudja hagyni, hát erre alaposan sikerült rácáfolnia itt és most. Hajuknál fogva előráncigált érvekkel keresi a mentségeket a Gyurcsány-Bajnai-kormányok egyik legvisszataszítóbb alakja számára. Draskovics egy erkölcsi és politikai hulla, méltó társa a többi, az elmúlt hét évbe belebukott kártékony kalandornak, Gyurcsánytól Szilvásyig. A kérdés csak az, hogy a politikai felelősségen túl lesz-e ereje a következő kormánynak a büntetőjogit is érvényesíteni ezekkel a politikai kártevőkkel szemben. Ismervén a hazai viszonyokat, tartok tőle, hogy nem...

nan jar? 2009.08.02. 02:58:48

Kóczián rágja a gittet, hátha kijön belőle valami.Legalább egy Indexes állás. Ne írjatok több hozzászólást, mert még véletlen felfigyelnek a sok kommentre. Az, hogy komplett idióta generálja....

hacsaturján 2009.08.02. 04:45:56

ijen ország pedig nincs! a kóczián mongyon le! ha nem a balkán lennénk, akkor mán én is lemontam volna!!!!

hacsaturján 2009.08.02. 06:23:03

"És mindezt valószínűleg azért, hogy a kurva választásokon a kurva mszp-re pár ezer befosatott nyuggerrel több szavazzon. A baromarcúak. Pedig tennivaló az lenne bőven; valószínűleg az agresszív bodzaszedőktől jobban rettegnek a népek, mint a Magyarok Nyilaitól... "

ez pediglen egy nagyon ízléses, találó és egyátalán nembalkáni elemzése a szituációnak, szinte repes a szívem, amikor ilyeneket olvasgatok. micsuda ehhez képest egy kóczián féle szöszögés! (elnézést kérek mindazoktól, akiket nem idéztem be. ez nem jelenti azt, hogy a "kóczián egy majom" szintű beszólás nem bírna hasonló relevanciával az én értelmezésem szerint.)

2009.08.02. 07:36:53

Véleményem a következő:
-a NNI elismerte, hogy megvezette a nyilvánosságot és a miniszter pedig "letüdözte " a maszlagot.De a baj az, hogy tovább is adta, azt ami nem igaz! Ilyenkor beszélnek szakmai alkalmatlanságról! Ha meg hozzátesszük, hogy ezért --mármint a blöffért--kitüntették a Petöfi A.-át, akkor röhögnöm kell!
-- Hogy Budaházy bohócot tud csinálni a rendörségböl, az a magyar jogrend szégyene, a politikai elitnek nevezett "bohócok" sara.Mert nálunk annak van igaza, aki,- akik-, jó pénzért sztárügyvédet tud-tudnak- fogadni!Ö megtalálja a kiskaput, amit a törvény készitöi--DIREKT MÓDON-hagytak, és máris ártatlan!Lehet, hogy itt is ez lesz?
---A Jobbikot lehet köpködni, de semmit nem ér el vele a politikai elitnek nevezett gittegylet. Inkább azon kellene elgondolkozni, hogy miért tartanak ott, ahol jelenleg vannak. De azért egy két dolgot leirok--nem a Jobbik védelmében--csupán tárgyilagossából: 1.Nincs közrend, közbiztonság, 2. a rendörség amatör módon dolgozik--ha hagyják, 3.pártérdekeknek megfelelö módon kézi vezérléssel müködik, 4.sokkal többet és többen szövegelnek a rendörségnél, mint dolgoznak.
----A háboru tovább fog folytatódni. Már csak azért is , mert egyik politikai erönek és pártnak sem érdeke az erös, határozott, pártoktól független és jogkövetö, jogszerüen müködö rendörség!Már csak azért is, mert akkor a parlamentben ülök 95%-a már régen a rács mögött kuksolna, az állami vállalatok vezetöivel, fb, it- tagjaival, és a hozzájuk kapcsolódó lobby csoportokkal együtt!
----- Ha nincs igazam , kérem cáfoljon meg!

Kalmár 2009.08.02. 08:39:22

Tisztelt kócián elvtárs !
azt hiszem sikerült találnod egy szép nagy gödröt tele trágyával és megmártózni benne fejtetőig.
Ha a kommentelők 99% gyalázatos hazugságnak érzi ezt az irományt, akkor 2 eset lehetséges.
Mind hülye és az objektív igazság a hozzzád hasonló 1% zsebében van.
Tényleg gyalázat amit művelsz.
Esetleg pontosan tudod, hogy mekkora f..ságot írsz, de valamiért élvezed ha ütnek.
Kis hamis, zipzáros maszkod is van??

Ombudsmanyus 2009.08.02. 08:41:15

Draskovics mellett Kóczián is megbukott.

Pénzért mindent?

VIKUNYA 2009.08.02. 08:43:07

Megvan az új Debreczenink, aki sértettségéből kovácsolja magát igazlátóvá! Csak ő kisded rosszul időzít. Debreczeni legalább felívelőben lévő valagakat nyalt.

hacsaturján 2009.08.02. 08:55:24

a magyar rögvalón kóczián és debreczeni féle dudvák teremnek kinyílott csipás szemmel a draskovics megbízásából kifolyólag, ha jól értem a nembalkánit a trágyagödörben hemperegve. jópénzért, természetesen.

VIKUNYA 2009.08.02. 08:59:46

@hacsaturján: hehe, erőlködj csak, majdcsak valami frappáns irónia is kicsusszan, persze el lehet viccelni a dolgot, de attól még szánalmas...

hacsaturján 2009.08.02. 09:07:24

ami azt illeti nem igazán köll erőlködnöm, ami már szinte a "szánalmas" kategóriába tartozik. igazándibul a fergetegesen tudok berágni, de ez mán nem tartozik ide. a decensen frappáns viszont valóban a felívelésben leledző valag, nem is óhajtom mekkérdőjelezni.

Dé208 2009.08.02. 09:30:58

@VIKUNYA: felívelőben lévő valag.....

Gratulálok ! Kolosszális !

VIKUNYA 2009.08.02. 09:39:17

@hacsaturján: ok, képzavarban jó vagyok...

Shaktigavin 2009.08.02. 09:50:52

A kérdés amit senki nem vetett fel, még a fidesz sem. A NNI magántitkot sértett a drazséval együtt.
Ha a felvétel 100%-ig igazolhatóan a bűncselekményhez tartozik, akkor használhatja fel.
Az érdeklődési köre, minden embernek magánügy, ha már demokráciát játszunk. Semmilyen adat nem kerülhetne a gyanusított számítógépérő, naplójából, titkos lehallgatásából a nyilvánosságra

hacsaturján 2009.08.02. 10:22:48

na végre, egy műkedvelő is! csupa öröm az élet.

kopaszállat 2009.08.02. 10:42:30

kóczián fiam, ülj le egyes! Csúsztatsz, maszatolsz. Ennyire gyenge, szar poszt csak itt jelenhet meg. Keressünk valami fasza gasztro posztot!
Csak az időmet pocsékoltam itt. Szánalom.

hacsaturján 2009.08.02. 10:47:29

tanító bácsi is megjelent. tán innen jön a "szánalmas"? esztet mostan kötelező alkalmazni, vagy lehet mást is mondani helyette időpocsékolás okán?

Dogdog 2009.08.02. 10:52:20

Emberkék itt lökdösítek le a gyanút, hogy PR-e, vagy szart PR. Először talán tudni kéne vélni a PR mint befolyásoló eszköz működés mintáit, stratégiáját. Tessen mán legalább utána nézni amin vitatkozni tetszik.
kiselőadást elkerülve a "mi is az"-ról ez Dras buli PR a javábó és láthatóan jól kiépített elemekkel. PR amit sajnos a Fidesz nem jól reagált íg rásegített. Legalábbis a tudatalattiban maradó csomagjának biztos működéséhez. Tudniillik emberkék az első ütést követő második már soha nem sokkol annyira. A Fidesz rossz lóra tesz ha ezt az önmagában öntelt stratégiát követi, merthogy precizen gyógyszerelhető eszközt ad az MSZP-nek. Teszi is az a dógát. Valaki ott a mély tanácsadói szinten nem hülye, tudja hogyan kell. Emlékeztek valami olyan hirekre ami Ron Werber izraeli
tanácsadóról szóltak az MSZP-vel kapcsoltban. Aztán a nagy (de átlátszó) szakítási dumára. Bocs de az a játék asszem most kezdődik igazán. Az ürge több mint nem hülye kis tanácsadó, hanem specialista a javából és most van igazán szerepe, hiszen az SZDSZ-nek annyi és lényegibbé vált a bebetonozási harc. Sajna az ürge eddigi tevékenysége feltételezi, hogy hamarosan komolyabb csatt következik. Már megalapzta a tudatalattikban. Ez a dolog úgy működik ha jól elhelyezték, hogy önigazolás előkészítetten várják az emberek a nekik vágyott"AHA" érzést. Meg is fogják kapni, mert ez ennek a PR stratégiának a logikája és akkor már nem kis gondban lesz a fidesz, mert válaszrtásra kényszerül, keményen szemben a Jobbikkal, így a dolog irányultságával és "a szent néppel" is, vagy ország világnak mutatja azt az akkor már talajt fogott bizonytalanságot a tarsolyában lévőkkel kapcsolatban amivel jóideje már az MSZP vádolgatja. Okos, az MSZP csak mongya, mongya, mongyák hogy csak mongy és annak ellenére is mongya és egyszer csak annélkül hogy mondaná az emberek kígyót vélnek látni már maguktól a Fidesz almafán. Szóval tessen mán komolyan venni azt az "átkozott" MSZP-t, hiszen Kutuzov óta evidens az ellenfélt tisztelni kell, hiszen ő az "ellen feled". Ha nem így tetszenek tenni itt mégnagyobb szar lesz az eddiginél hiszen az a cél! akár elttszen hinni akár nem. Jah a PR a legaljasabb emberi játék jóvel elötte mikortól annak nevet is adtunk és ma már tudomány és mindent át lehet vele festeni. Gondolkodj. Tudod hogy az olyanok mint a Danone
(észrevetted, nem bántom magát a minta delikvenst) átvernek anyagban, pénzben, üzletileg, területileg, etetésileg mindenhogyan, tuggya mindenki, meg olvassa is, még fizet is hogy olvashassa a médiáért, meg kiélheti az emberke a morgolódási késztetését hogy van célpont és hogy úgy morgolódhat hogy keze tiszta marad, vér nem folyik de hangját kiadhatja és eszébe se jut emberkének hogy ezekkel a bekajált lehtőségek gyakorlásával a Danonféle csendesen lopakodókat erősíti. Naná, közben még zabálja is a féle szart és tuggya hogy szart zabál. Hát ez van emberkék, nagy a szar. Fel kellene ébredni és tanulni, tanulni hogy hol hagytunk magunkban nyitva kaput a szarnak még mielött tele lesz a pöcegödör. Jó bugyborékolást továbbra is:)

Péter51 2009.08.02. 10:56:17

Kóczián,te tényleg méltó vagy a mancsos,éses olvasók,
publikálók bandájához.Similis simili gaudet - miért nem írsz ott és csak ott,hogy a hozzád hasonló orkok
helyeslését elnyerd?Vagy ott nem fizetnek olyan jól,mint az Indexen?
Szégyelld magad!/úgyse fogod,tudom.../

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.02. 11:03:26

Szerintem meg egyértelmű, van egy gyenge lábakon álló ügy. Van egy inkompetens, impotens kormány és annak egyik minisztere. Találnak valamit fújnak bele egy kis levegőt, aztán kiderül hogy nem bírja a dolog és pafff. kidurran. Aztán a szokásos öszödi beszéd effekt, nem arra gondolt, nem szó szerint értette, egy hónap múlva kiderül hogy drazsé ott sem volt a sajtótájékoztatón....

marosy 2009.08.02. 11:03:31

"Egy demokratikus párt nem tiltakozik egy őt nem érintő vád ellen."
Itt nagyon tévedsz. Egy demokratikus párt minden törvénytelenség ellen kell tiltakozzon.
K. Péter egy szánalmas kis senki vagy.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.02. 11:08:32

Ja és nekem a "valódi terroristák valódi bombát" kitétel nem tűnik amolyan félreérthető elszólásnak. Egyértelmű az általuk bemutatott felvételnek semmi köze nem volt ehhez az állítólagos "terrorista" ügyhöz. Azt meg hagyjuk már hogy a csávó gépén találták, ennyi erővel ha találnak pár videót a 2001-es ney york-i eseményekről akkor azt a logika szerint ugyanúgy bemutathatták volna hiszen ott volt a gépen:) Szánalmas kormányzati munka, visszatérve előttem szólókhoz, egy ilyen kaliberű ember normál országban nem lehetne még takarító sem egy minisztériumban.

szemtanú 2009.08.02. 11:11:02

Nem kell szidni a Kócziánt, ő is csak emberből van. Találtak valamit az ő gépén is, azóta "megkomolyodott". Pálfordulás, á dehogy, csak életben maradni!
A nagy testvér már figyel Téged!

Dogdog 2009.08.02. 11:38:50

Aki nem hiszi, hát önmaga adja ez a blog a példát: KIS NÁP BEVETTE A PR HORGOT. Tessenek csak figyelni úgy egymásutániban Péter51, DexterMorgan78/Séfbácsi, szemtanú írásait. Kit támadnak ők? Nem a HUNYÓT!!!
Már megtanulták a hunyótól, hogy egymást tessen enni, kulináris falat van a láthatáron. Mert mit is írt itt "Kóczián"? Semmi mást csak amit mindenki elolvashat bárhol. Persze, hogy nem zárta le a kérdéseket azzal azt is mondta GONDOLKODJ. Na az a pár szájtáti pofázó itt is ez amit átenged a PR-tanácsadónak. Csak pofáznak meg pofáznak és jól érzik magukat a szarban pofázva, mert pofázhatnak. Talán még nem késő (bár ha ilyen könnyen bedölnek) tessen váltani, MEGPRÓBÁLNI NEM EGYMÁS ELLEN, HANEM EGYÜTT EGYMÁSÉRT GONDOLKODNI. Azzal a PR tanácsadóval szemben semmi más esély, de ha sikerülene úgy együtt istenigazán a tanácsadó úrnak fel lenne adva a lecke,na meg a politiaki elitnek is. NINCS MÁS ESÉLY! Ne képzelje be a csomó pofázó mert pofázhat és magából teheti úgy hiszi hogy attól okosak is hagyják el a lepénylesőjét.Ti ott páran gondolkozzatok mán el, talán ez segít:video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056

hacsaturján 2009.08.02. 16:20:33

"K. Péter egy szánalmas kis senki vagy."

"Szégyelld magad!/úgyse fogod,tudom.../"

"Van egy inkompetens, impotens kormány "

tessenek mondani, ezek kötelező irodalmi fordulatok, vagy így oktatják őket? mert fergetegesnek fergetegesek.

szemtanú 2009.08.02. 16:41:57

@Dogdog: Te csak írsz, vagy olvasol is.
Ki mondta, hogy nem PR az egész, de ha a szerző csúsztat és elhallgat, akkor ő is hunyó.
Másrészt első komentemben pont arra aveszélyre próbáltam felhívni a figyelmet mennyire ki vagyunk szolgáltatva a mindenkori hatalom jó- v. rosszindulatának. Persze én nem tudok olyan zavarosan fogalmazni mint te. A videót pedig ismerem és egyet is értek vele. Jól érzed magad?

6.Lenin 2009.08.02. 19:47:59

@szemtanú:

"Ki mondta, hogy nem PR az egész, "
Én.
Ez beidegződés.
Ezért van szükség kimagyarázókra.
Igy teljes,másképpen nem is működne.
" a mindenkori-," szintén csúsztatás.

elfelejtette 2009.08.02. 20:43:03

Szerintem abban, hogy Draskovics ur a helyen maradt, semmi meglepo nincs, illeszkedik a 2000-es evek ota megkezdett kurzus kereteihez. Mindent szabad annak erdekeben, hogy a jobboldal nehogy hatalomra jusson. Ebbe termeszetesen az sem fer bele, hogyha valaki hibazik, netan szandekosan tesz valami nemjot, es az ellenzek koveteli a felelossegvallalast, akkor ennek engedjenek.

Csakis szoci buktathat szocit, roviden. A tet most az, hogy 2010-tol ki lesz az igazi ellenzek, aki majd jol szamonkeri a kormanyt. Mert most az MSZP ezert a posztert kuzd a Jobbikkal. Ugy latszik, semmibol sem tanulnak. Szoval nem is gond, hogy Draskovics ur a helyen marad. Igy tokeletes, pont ettol lesz kerek ez az egesz. A jelenlegi baloldal szanalmas halaltusaja.

szemtanú 2009.08.02. 21:46:22

@6.Lenin: Hidd el van benne PR jócskán, ez hozzátartozik a ma politikájának eszközeihez, de ez nem jelenti azt, hogy nyugodtan hazudozhatnak össze vissza. Igen, a "mindenkori" hatalomnak meg van a lehetősége, az más kérdés, hogyan él vele!

6.Lenin 2009.08.02. 22:08:37

@szemtanú:

"Hidd el van benne PR jócskán, ez hozzátartozik a ma politikájának eszközeihez,"

Ezt elfogadva,azt jelentené,hogy ez a gárda,akár többre is képes,de valamiért visszafogja magát.

Szerintem,Drazsé a maximumot hozza,erre képes.
Az eddig bemutatott produkciói(20 év)alapján szerintem nincsenek rejtett tartalékai.

Ezt tudja/tudják.Ezért tartunk ott,ahol jelenleg.
Azért vannak a megmondóemberek,hogy megpróbálják az ellenkezőjét elhitetni.

Vannak,akik elhiszik és vannak,akik nem.Aztán akik többen vannak,megnyerik a választást.

2006-ban többen voltak,akik bevették,2010-ben meg lehet,azok lesznek többen,akik,nem.
Ha nem,marad minden igy.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.03. 10:08:52

@Dogdog:
Ne haragudj nem tartom amgam szellemi fogyatékosnak, de baszodjak meg nem értem mit akartál írni.
süti beállítások módosítása